Internetowy i Interaktywny Konkurs Matematyczny

HISTORIA KONKURSU

W 2014 roku przenieśliśmy konkursy przedmiotowe na nowy - interaktywny poziom. Pierwsze edycje odbywały się pod patronatem Łowców Talentów Jersz i od początku cieszyły się ogromną popularnością. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się konkursów matematycznych. Jesteśmy dumni z bardzo miłych opinii dzieci, nauczycieli i uczniów:
  • Uczniowie po konkursie byli zachwyceni, wyszli z sali informatycznej uśmiechnięci od ucha do ucha.
  • Chciałabym ogromnie podziękować za tak wspaniałe rozbudzanie chęci do poznawania nowych wiadomości z matematyki.
  • My również dziękujemy bardzo za zorganizowanie konkursu. Uczniowie świetnie się bawili, a ja jako nauczyciel jestem pod wrażeniem organizacji-zarówno sprawnie i bez zarzutu działającego oprogramowania jak i błyskawicznych i konkretnych odpowiedzi mailowych na nasze pytania.
  • Konkurs przebiegł sprawnie i bez żadnych zakłóceń. Bardzo fajny pomysł!
  • W tym roku wystartowaliśmy „na próbę”, w przyszłej edycji zgłosimy znacznie więcej uczniów.
  • Zadania były rewelacyjne, a konkurs dla koordynatorów był wisienką na torcie, dziękuję za organizację i świetną zabawę.
  • Zadania dla najmłodszych trochę za trudne, jeśli to poprawicie, to będzie już bez zarzutu.
  • UTen konkurs zagości u nas na stałe.
  • INFORMACJE DODATKOWE

    Maks Matematyczny jest oryginalną koncepcją konkursu matematycznego, która wykorzystuje technologie informatyczne. Konkurs w znacznej części nie wymaga wiedzy, ale umiejętności. Stanowi przede wszystkim intelektualną rozrywkę w formie internetowych gier matematycznych. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych od klasy 2, gimnazjalistów oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych, z podziałem na kategorie wiekowe w każdym roczniku.

    ZADANIA KONKURSOWE

    Zadaniem konkursowym uczestnika konkursu jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu. Opis zadań pojawia się na podlinkowanej stronie, około godziny 18:00 dzień przed konkursem. Zachęcamy do treningu w ubiegłorocznych zadaniach oraz do rejestracji szkoły.

    PRZEBIEG KONKURSU

    1. Nauczyciel (Szkolny Koordynator Konkursu) zgłasza szkołę poprzez formularz na stronie.
    2. Szkolny Koordynator Konkursu otrzymuje hasło szkoły, które umożliwi uczniom wzięcie udziału w konkursie.
    3. Zadaniem konkursowym uczestników jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu przez 60 minut, ale między godziną 8:00 a 16:00. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu.
    4. Zawody mogą być zrealizowane w sali informatycznej, na komputerze z dostępem do Internetu. Jeśli ilość uczestników przekracza liczbę komputerów, dozwolone jest przeprowadzenie konkursu w kilku turach, pamiętając że podejścia każdy uczestnik musi rozpocząć w godzinach 8:00 - 15:00, w dniu konkursu. W przypadku problemów z dostępem do komputerów dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w zawodach przy wykorzystaniu telefonu komórkowego, tabletu, laptopa itp.
    5. Dostęp do zadań konkursowych będzie możliwy po uzupełnieniu przez ucznia formularza konkursowego, do którego pojawi się link na stronie www.mogalo.pl w dniu konkursu. W formularzu konieczne będzie uzupełnienie informacji takich jak: imię, nazwisko, klasa ucznia oraz hasło szkoły. Szkolny Koordynator Konkursu osobiście wpisuje tylko hasło szkoły w formularze konkursowe uczestników.
    6. Każdy uczestnik jednorazowo może przeznaczyć maksymalnie 60 minut na rozwiązywanie zadań. W tym czasie może grać dowolną ilość razy, w celu uzyskania jak najwyższej sumy najlepszych wyników w obu grach.
    7. Wyniki konkursu zostaną przekazane na adres e-mail Szkolnego Koordynatora Konkursu, najpóźniej do 2 tygodni po konkursie.