Aktualności

SzachMaks V - wyniki koordynatorów.

2021-10-17

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami kategorii Nauczyciel:
=> PODSUMOWANIE
Gratulujemy zwycięzcom!


Wyniki wśród koordynatorów Maksa Matematycznego XI

2021-10-10

Znamy już wyniki kategorii "Nauczyciel" w Maksie Matematycznym XI!

=> ZOBACZ NAJLEPSZYCH <=

spośród koordynatorów którzy wzięli udział.

Gratulacje dla zwycięzcy, Pana Piotra Okonia, etatowego zwycięzcy, który tej sztuki dokonał 4-ty raz z rzędu! Gratulacje również dla wszystkich nauczycieli którzy wzięli udział!

Zachęcamy do startu w kolejnej edycji. Wyniki uczniów będą za około tydzień.


Hasła i instrukcje organizacyjne do VI edycji Understand oraz V edycji SzachMaksa zostały rozesłane.

2021-10-09

Rozesłaliśmy dziś hasła i instrukcje do szkół które zgłosiły się do VI edycji Understand oraz V edycji SzachMaksa. Aby zwiększyć szanse, że korespondencja trafi do skrzynki, a nie spamu, nadaliśmy ją z dwóch różnych serwerów. Hasło i instrukcje są niezbędne by prawidłowo zorganizować konkurs. Jeśli ktoś nie otrzymał dziś korespondencji, to prosimy o kontakt na kontakt@mogalo.pl a instrukcję i hasło wyślemy ponownie. Przypominamy, że do każdej szkoły, gdzie wystartuje co najmniej 30 uczniów, wyślemy pamiątkowy medal!


Link konkursowy Maks Matematyczny X

2021-10-07

Aplikacja jest dostępna:
=> TUTAJ
Podejścia można rozpoczynać między 8:00 a 15:15.


Zachęcamy do polubienia naszego fanpage'a! Przejdź TUTAJ

Uczniowie Techników powinni w formularzu wybierać kategorie:
1 Technikum - 1 LO
2 Technikum - 2 LO
3 Technikum - 3 LO
4 Technikum - 4 LO
Pozostali zgodnie z klasą do której uczęszczają. Wszystkim życzymy powodzenia!

Wśród nagród będą abonamenty do wykorzystania na Wirtualnym Nauczycielu:

W aktualności poniżej są opisy dzisiejszych zadań, warto się z nimi zapoznać przed rozpoczęciem konkursu!


Szczegóły zadań do Maksa Matematycznego 11

2021-10-06

Jednym z dwóch zadań będzie Mozaika 2 o nieznacznie innych kształtach niż:

=> MOZAIKA POPRZEDNIA<=

Drugie zadanie, jest całkiem nowe i nazywa się Znajdź mnie

Wymaga ono spostrzegawczości i cech podzielności liczb. Jego poziom trudności będzie różny w zależności od kategorii wiekowej uczestników. W grze jest maksymalnie 20 poziomów, każdy punktowany jest od 11 do kolejno 30pkt, najwyższy możliwy wynik to 410pkt. Za błędnie rozwiązany poziom nie ma punktów ujemnych, ale maksymalny czas na pojedynczą rozgrywkę wynosi 200 sekund. W poszczególnych poziomach dostępne jest 16 liczb oraz 3 wskazówki. Należy wskazać liczbę która spełnia te wszystkie trzy warunki.

Z uwagi na równość szans nie podamy więcej szczegółów i nie odpowiemy na żadne pytania dotyczące zadań konkursowych.



Nasze zawody wywodzą się z pasji do nauki. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości, a także jeśli trzeba, podeślemy dodatkowe materiały i informacje dla zainteresowanych.