Rejestracji można dokonać do 02.03.2018 do godziny 21:00 (przedłużony, ostateczny termin)
Można zgłosić nawet tylko 1 chętnego ucznia i dowolnie zmienić liczbę uczestników nawet w dniu konkursu
Płatność per uczeń wynosi 9zł, ale dokonywana jest po konkursie i tylko za uczniów, którzy faktycznie wzięli udział
Konkurs odbędzie się 08.03.2018r w godzinach 8:00-13:00
Uczeń musi mieć dostęp do urządzenia z Internetem
Regulamin do wydruku można pobrać => tutaj <=
Informacje o nagrodach można znaleźć => tutaj <=
W 2014 roku przenieśliśmy konkursy przedmiotowe na nowy - interaktywny poziom.
Pierwsze 2 edycje były organizowane przez Łowców Talentów Jersz we współpracy z Mogalo i od początku cieszyły się ogromną popularnością. Od trzeciej edycji to Mogalo, pod patronatem Łowców Talentów Jersz stało się organizatorem Maksa Matematycznego. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się konkursów matematycznych. Jesteśmy dumni z bardzo miłych opinii dzieci, nauczycieli i uczniów:
Uczniowie po konkursie byli zachwyceni, wyszli z sali informatycznej uśmiechnięci od ucha do ucha.
Chciałabym ogromnie podziękować za tak wspaniałe rozbudzanie chęci do poznawania nowych wiadomości z matematyki.
My również dziękujemy bardzo za zorganizowanie konkursu. Uczniowie świetnie się bawili, a ja jako nauczyciel jestem pod wrażeniem organizacji-zarówno sprawnie i bez zarzutu działającego oprogramowania jak i błyskawicznych i konkretnych odpowiedzi mailowych na nasze pytania.
Konkurs przebiegł sprawnie i bez żadnych zakłóceń. Bardzo fajny pomysł!
W tym roku wystartowaliśmy „na próbę”, w przyszłej edycji zgłosimy znacznie więcej uczniów.
Zadania były rewelacyjne, a konkurs dla koordynatorów był wisienką na torcie, dziękuję za organizację i świetną zabawę.
Zadania dla najmłodszych trochę za trudne, jeśli to poprawicie, to będzie już bez zarzutu.
Ten konkurs zagości u nas na stałe.
Maks Matematyczny jest oryginalną koncepcją konkursu matematycznego, która wykorzystuje technologie informatyczne. Konkurs w znacznej części nie wymaga wiedzy, ale umiejętności. Stanowi przede wszystkim intelektualną rozrywkę w formie internetowych gier matematycznych. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych od klasy 2, gimnazjalistów oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych, z podziałem na kategorie wiekowe w każdym roczniku.
Zadaniem konkursowym uczestnika konkursu jest samodzielne rozwiązywanie 1,2 lub 3 zadań
optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu. Uczeń
rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego
Koordynatora Konkursu. Opis nowych zadań pojawia się na stronie dzień przed konkursem, w
przypadku starych zadań opisy są dostępne cały czas. Zachęcamy do treningu w zadaniach z
poprzednich edycji oraz do rejestracji szkoły. Piąta edycja Maksa Matematycznego będzie
składać się z 3 spośród 8 historycznych zadań, informacja które to będą zadania będzie
ujawniona dopiero w godzinie rozpoczęcia konkursu.
Zachęcamy do treningu w ubiegłorocznych zadaniach oraz do rejestracji szkoły.
1. Nauczyciel (Szkolny Koordynator Konkursu) zgłasza szkołę poprzez formularz na stronie.
2. Szkolny Koordynator Konkursu otrzymuje hasło szkoły, które umożliwi uczniom wzięcie udziału w konkursie.
3. Zadaniem konkursowym uczestników jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań
optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu przez 60
minut, ale między godziną 8:00 a 13:00. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która
go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu.
4. Zawody mogą być zrealizowane w sali informatycznej, na komputerze z dostępem do
Internetu. Jeśli ilość uczestników przekracza liczbę komputerów, dozwolone jest
przeprowadzenie konkursu w kilku turach, pamiętając że każdy uczestnik musi rozpocząć
podejście w godzinach 8:00 - 12:00, w dniu konkursu. W przypadku problemów z dostępem do
komputerów dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w zawodach przy wykorzystaniu telefonu
komórkowego, tabletu, laptopa itp
5. Dostęp do zadań konkursowych będzie możliwy po uzupełnieniu przez ucznia formularza konkursowego, do którego pojawi się link na stronie www.mogalo.pl w dniu konkursu. W formularzu konieczne będzie uzupełnienie informacji takich jak: imię, nazwisko, klasa ucznia oraz hasło szkoły. Szkolny Koordynator Konkursu osobiście wpisuje tylko hasło szkoły w formularze konkursowe uczestników.
6. Każdy uczestnik jednorazowo może przeznaczyć maksymalnie 60 minut na rozwiązywanie
zadań. W tym czasie może grać dowolną ilość razy, w celu uzyskania jak najwyższej sumy
najlepszych wyników w 1,2 lub 3 grach. Zadania dla poszczególnych kategorii wiekowych mogą
się różnić.
7. Wyniki konkursu zostaną przekazane na adres e-mail Szkolnego Koordynatora Konkursu, najpóźniej do 2 tygodni po konkursie.