Internetowy i Interaktywny Konkurs Matematyczny


NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Rejestracji można dokonać do 27.02.2019 do godziny 21:00
  • Można zgłosić nawet tylko 1 chętnego ucznia i dowolnie zmienić liczbę uczestników nawet w dniu konkursu
  • Płatność za ucznia wynosi 10zł, ale dokonywana jest po konkursie i tylko za uczniów, którzy faktycznie wzięli udział
  • Konkurs odbędzie się 07.03.2019r w godzinach 8:00-16:00
  • Uczeń musi mieć dostęp do urządzenia z Internetem
  • Regulamin do wydruku można pobrać => tutaj <=
  • Informacje o nagrodach można znaleźć => tutaj <=
  • Konkurs będzie się składał z 2 z 6 historycznych zadań: Działanie, Dzielnik, Karuzela, Plus i Minus, Schody, Wybierz. Dokładna informacja, które to będą zadania nie będzie w ogóle podana przed konkursem
  • HISTORIA KONKURSU

    W 2014 roku przenieśliśmy konkursy przedmiotowe na nowy - interaktywny poziom. Pierwsze 2 edycje były organizowane przez Łowców Talentów Jersz we współpracy z Mogalo i od początku cieszyły się ogromną popularnością. Od trzeciej edycji to Mogalo, pod patronatem Łowców Talentów Jersz stało się organizatorem Maksa Matematycznego. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się konkursów matematycznych. Jesteśmy dumni z bardzo miłych opinii dzieci, nauczycieli i uczniów:
  • Uczniowie po konkursie byli zachwyceni, wyszli z sali informatycznej uśmiechnięci od ucha do ucha.
  • Chciałabym ogromnie podziękować za tak wspaniałe rozbudzanie chęci do poznawania nowych wiadomości z matematyki.
  • My również dziękujemy bardzo za zorganizowanie konkursu. Uczniowie świetnie się bawili, a ja jako nauczyciel jestem pod wrażeniem organizacji-zarówno sprawnie i bez zarzutu działającego oprogramowania jak i błyskawicznych i konkretnych odpowiedzi mailowych na nasze pytania.
  • Konkurs przebiegł sprawnie i bez żadnych zakłóceń. Bardzo fajny pomysł!
  • W tym roku wystartowaliśmy „na próbę”, w przyszłej edycji zgłosimy znacznie więcej uczniów.
  • Zadania były rewelacyjne, a konkurs dla koordynatorów był wisienką na torcie, dziękuję za organizację i świetną zabawę.
  • Zadania dla najmłodszych trochę za trudne, jeśli to poprawicie, to będzie już bez zarzutu.
  • Ten konkurs zagości u nas na stałe.
  • INFORMACJE DODATKOWE

    Maks Matematyczny jest oryginalną koncepcją konkursu matematycznego, która wykorzystuje technologie informatyczne. Konkurs w znacznej części nie wymaga wiedzy, ale umiejętności. Stanowi przede wszystkim intelektualną rozrywkę w formie internetowych gier matematycznych. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych od klasy 2, gimnazjalistów oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych, z podziałem na kategorie wiekowe w każdym roczniku.

    ZADANIA KONKURSOWE

    Zadaniem konkursowym uczestnika konkursu jest samodzielne rozwiązywanie 2 zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu. Zachęcamy do rejestracji szkoły. Siódma edycja Maksa Matematycznego będzie składać się z 2 spośród 6 historycznych zadań: Działanie, Dzielnik, Karuzela, Plus i Minus, Schody, Wybierz niepublikowanych zadań.

    Zachęcamy do ćwiczeń w tych 6 grach ale też i pozostałych z lat ubiegłych!

    PRZEBIEG KONKURSU

    1. Nauczyciel (Szkolny Koordynator Konkursu) zgłasza szkołę poprzez formularz na stronie.
    2. Szkolny Koordynator Konkursu otrzymuje hasło szkoły, które umożliwi uczniom wzięcie udziału w konkursie.
    3. Zadaniem konkursowym uczestników jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu przez 45 minut, ale między godziną 8:00 a 16:00. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu.
    4. Zawody mogą być zrealizowane w sali informatycznej, na komputerze z dostępem do Internetu. Jeśli ilość uczestników przekracza liczbę komputerów, dozwolone jest przeprowadzenie konkursu w kilku turach, pamiętając że każdy uczestnik musi rozpocząć podejście w godzinach 8:00 - 15:15, w dniu konkursu. W przypadku problemów z dostępem do komputerów dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w zawodach przy wykorzystaniu telefonu komórkowego, tabletu, laptopa itp.
    5. Dostęp do zadań konkursowych będzie możliwy po uzupełnieniu przez ucznia formularza konkursowego, do którego pojawi się link na stronie www.mogalo.pl w dniu konkursu. W formularzu konieczne będzie uzupełnienie informacji takich jak: imię, nazwisko, klasa ucznia oraz hasło szkoły. Szkolny Koordynator Konkursu osobiście wpisuje tylko hasło szkoły w formularze konkursowe uczestników.
    6. Każdy uczestnik jednorazowo może przeznaczyć maksymalnie 45 minut na rozwiązywanie zadań. W tym czasie może grać dowolną ilość razy, w celu uzyskania jak najwyższej sumy najlepszych wyników w 2 grach. Zadania dla poszczególnych kategorii wiekowych mogą się różnić.
    7. Wyniki konkursu zostaną przekazane na adres e-mail Szkolnego Koordynatora Konkursu, najpóźniej do 2 tygodni po konkursie.

    Nasze zawody wywodzą się z pasji do nauki. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości, a także jeśli trzeba, podeślemy dodatkowe materiały i informacje dla zainteresowanych.